Saturday 24 November 2012

Ulasan Idola Kecil 5

baru lepas tengok idola kecil 5. tahap keseronokkan 4/10. biasa jer.
tak best lah  penyingkiran awal-awal. then si  alif satar nya pulak meleret-leret nak bagi tau siapa yang tersingkir. adalah dalam 15 minit.
hari ni dengan baik hatinya aku nak komen pasal diaorang ni. eh, aku ahli 3 suara tau.
first of all,

tisya;
-mempunyai seluar yang pelik. seluar tidur ke atau aku yang tak tahu fesyen terkini.
-mata sepet macam anak cina
-suara. emm... ada part-part yang dia ni kepit suara. mungkin faktor lagu

izwan
-muka macam azizah, member aku tapi versi lelaki punya.
-malu nak ngaku  cakap kau handsomelah. ceh, malu ker?
-seriously, suara macam perempuan. aku memula dengar dulu ingat perempuan. bersyukur dengan anugerah Allah.
-bila kau nyanyi tadi macam penat aje.

marsha
-tahap kesedapan suara 7/10.
-no comment

ben
-tomey. aku tak caya bila si acis cakap dia ni 11 tahun. adik aku yang 10 tahun pun dua tiga kali ganda lebih besar dari ben. *adik aku tu belum baligh
-suara serak-serak basah. ler kot. aku pun bukannya tahu sangat jenis suara kau.
-asal ko nyanyi aje mesti macam rap dan tercunggap-cunggap.
-yg aku perasan ko suka pakai cermin mata  bingkai tanpa cermin dan seluar berwarna. dan cap. sori ler beb, aku tak berapa berkenan ngan seluar bercolour2 ni.

an-nur
-tahap kesedapan suara 8/10.
-no comment

wana
-aku tengok kau macam suka pakai skirt gaun entah lah namanya apa. tak tahu aku namanya apa.
-tahap kesedapan suara 8/10
-nampak macam boleh bertahan sampai final.

zul
-mata sepet sikit
-mak aku tanya "lelaki ke perempuan ni?" tanpa pandang skrin tv
-suara.. boleh tahan ............
-muka macam adik aizat yang form 1 tu

darling
-tahap kesedapan suara 8/10
-no comment

aina
-suara agak pelik tapi aku cuba menerima.
-apsal nyanyi macam sedih aje. layu semacam aje.
-bila nyanyi dalam nada yang tinggi tak sodap. maaf, aku tak tahu pasal seni terpekik terlolok ni. *salah eja. lantak.

farah
-wa tabik sama lu. hebat dowh bila kau boleh main piano dengan jayanya.
-suara yang sedap. 8/10

maaf kalo ada peserta yang tertinggal. mungkin tak perasan. ni komen aku selalu juri tak bertauliah dan penonton. sebarang bantahan sila kemukakan di bahagian komen or shoutbox. terima kasih.

No comments: