Monday 20 August 2012

baca cerpen kat penulisan2u

assalammualaikum..
 Bismillahirrahmanirrahim
hari ni nak story pasal hobi aku yang satu ni.
tapi hobi aku ni khusus time broadband aku dah nak habis limit.
kalau laju edit blog aje lah aku.
si awa pulak sikit2 paksa aku bukak youtube. (time laju ajelah)
hei! aku tak minat youtube lah. tak payahlah nak paksa2.

hobi aku tu ialah baca cerpen kat penulisan2u
memang dah banyak gila cerpen yang aku dah baca kat situ.
biasalah. impian aku kan nak jadi penulis novel tapi tak jadi2

sebelum nak baca cerpen kat penulisan2u tu biasanya aku akan;
*tengok komen dia. kalau ramai kata best baru baca.
*tengok ada perenggan ke tak
*tengok scrollbar dia. panjang ke pendek. kalau panjang memang reject terus
*tengok bacaan dia. ramai ke tak. kalau ramai memang wajib tengok
*tengok tajuk. kalau agak-agak sedih tolak ke tepi. 
*kadang-kadang tengok penulis dia. kalau agak2 terkenal baca.

sekian. sadaqallahul Azim

1 comment:

Tomato Ceri said...

saya pun suka baca cerpen n novel kat penulisan2u tu.. banyak jugak novel yang best2.. :D