Friday 31 August 2012

"suka kawan ngan ko"

assalammualaikum..
malam ni aku nak story pasal diri aku.
nama sebenar nur azura. umur 15 tahun 8 bulan berapa hari ke. kalau yang official sikit 16 tahun.
sekolah SMK Sg. Manik. sekolah kampung aje. dulu aku nak sekolah dekat Seri Perak mak aku tak kasi sebab jauh sangat.Walaupun aku sekolah dekat sekolah yang 'cikai'' aje. aku tak kesah. bangga apa dapat duduk kat sekolah tu.
balik ke tajuk.bulan lepas aku dengan geng aku main komen-komen.
cara main(saja tulis) tulis atas kertas. lepas tu bagi kertas tu dekat orang yang paling boleh di percayai dalam geng  dan orang tu kena tulis balik atas kertas lain. sebab kalau tak tulis balik nanti orang yang kena komen tu tahu ikut tulisan. aku apa lagi. komen kaw2 punya lah.
dan... yang seronoknya aku dapat komen semua yang okay2.
diaorang semua suka kawan ngan aku. aku ingat diaorang tak suka berkawan ngan aku. sebab aku ni kan kepoh sikit. poyo. gedik. suka tarik perhatian orang. pelik. naif.
bawah ni 
semua komen yang aku dapat dari member2 aku.
Sentiasa fun.Suka tarik perhatian orang. Suka buat lawak. Gila-gila. Kadang-kadang bersikap pelik. Sentiasa enjoy dalam hidup. Happy sepanjang masa. Suka menyanyi(3 Suara). Suka dengan sorang ustaz. Suka kecohkan kelas. 
Aku suka sangat-sangat kawan ngan ko. Ko buat budak one1gurlz jadi gempak. Ko kutuk-kutuk aku pun aku tak kesah n tak marah. Aku suka sembang ngan ko. Ko tu suka perasan sikit. Tapi aku suka ko macam tu. Ko suka gedik sikit la.. Tapi aku suka jugak. Ko baik jugak lah. Teruskan buat kepoh ok. 
Suka perasan cantik dan perasan suara tu sedap sangat. Tapi ok ar. aku suka kawan ngan ko. Tapi tak pernah nak mengalah, nak menang aje. Kadang-kadang sakit hati jugak. 
Gelak kuat sangat. Tak tahu malu. Menyanyi je kerjanya. Suka buat bising dalam kelas. Perasan yang amat sangat. Tapi aku suka kawan dengan ko. Happy je sepanjang hari. Awe asyik bergaduh dengan Azura. Azura agak biadap dengan cikgu. Sembang aje kerjanya. Cakap terus terang, Bagus!(tabik spring)
Bising gila. gila cool. suara ko.. huiyoo.. mengancam taik telinga aku...(hahaha). Tapi ko ok . Aku suka aje kawan
 dgn ko. Sporting. haha. okaylah... cau!!wa banyak keja kene cover. Dari taiko perak.
Ok je. 
Aku suka dengan komen ko. Kurangkn r gaya spontan ko tu. Slow kan sikit volume glak ko 2. Utamakan r awe tu. Jangan r slalu buli awe. Muhasabahkan ar diri tu. Lemah lembut r sikit. .
Ko baik. Tapi kadang2 cara ko ckp menyakitkan hati. Aku suka dgr ko wat lawak. Best. 
wah! tak sangka. diaorang suka kawan ngan aku rupanya. aku ingat diaorang tak suka kawan ngan aku. komen2 diaorang ni buat aku touching lah. thanks kome!-dari member mu yang baik lagi cun-

1 comment:

Sarah Zull said...

Follow blog sye balik ye :) Your Blog 'Simple and Tidy ' :)