Thursday 16 August 2012

majlis perkahwinan syafiq(16 tahun) & yana(14 tahun)

assalammualaikum... 
entry ni sebenarnya aku nak buat semalam. 
tapi mak aku pulak suruh tutup laptop.
kilat sikit kena tutup. jauh lagi kilat tu. 
sabar aje lah.

aku tak tahu lah macam mana aku boleh terlepas berita ni.
kata dah tersebar meluas dekat fesbuk dan blog. 
tapi apsal aku tak tahu?
owh.. aku lupa yang kawan fesbuk aku bukannya ramai pun.
semuanya orang yang aku kenal.
diaorang pun spesis katak bawah tepurung jugak. 2*5 aje ngan aku.
mungkin time diaorang kahwin aku tak blogwalking kot.

lepas aku tengok video ni;

terus aku cari kat google pasal benda ni.
rupanya dah masuk surat khabar dah pun. 
cuma aku aje tak beli surat khabar.   apa-apa pun tahniah. wow! kahwin muda. untunglah orang tu.  tapi aku terfikir-fikir jugak macam mana lelaki tu bagi nafkah zahir kat pompuan tu? tak pe lah. masalah diaorang. malas nak fikir.  macam-macam komen aku tengok pasal benda ni. ada yang positif. ada yang negatif. apa-apa pun aku berfikiran positif.  kan bagus kahwin mudaa ni. mengelakkan maksiat.    kalau nak tahu banyak. tanyalah kat Mr. Google

No comments: