Thursday 27 September 2012

perancangan masa hadapan

assalammualaikumm...
hari ni member kelas aku cakap nak datang ke blog aku.
so aku ucapkan "selamat datang"
tujuan member aku datang ke blog aku semata2 nak baca post aku pasal budak mesir.
wahhh!! terharunya :'D
ada gak manusia yang nak baca post entah apa-apa aku tu.
so lepas diaorang habis baca post aku tu aku cadang nak padam post pasal budak mesir.
aku tak nak dah ada kena mengena ngan yasir.
sedih sebab dia suka aishah :'(
menangis ku menangis pilu hatiku
menangis ku menangis tak siapa yang tahu

layan lagu data kejab~
 lepas padam post budak mesir aku cadang nak private kan blog. 
cadangnya lepas GA lomo camera tu tamat sebab kot2 aku menang ke :D
tapi sebelum aku private kan blog aku nak unfollow anis dan buang anis.
aku nak blog aku lepas ni tak ada siapa tahu.
baru shok sikit nak menulis.
perancangan masa depan aku secara ringkas;
padam post budak mesir > unfollow anis > buang anis dari jadi follower aku > private blog
nak privatekan bukan apa.
member kelas aku semua tengah cari blog aku.
kusut betul. lagi2 si aishah tu.
beria2 nak link blog aku.
sori mori der... tak 'terhengen' aku bagi kat kau. :P

No comments: