Sunday 2 December 2012

apa bestnya instagram?

aku hairan betul. asal setiap kali aku lawat blog orang aje mesti ada widget instagram. aku tak faham apa kepentingan instagram dalam kehidupan seharian sampai semua orang nak ada instagram. aku tak ada benda tu okay aje. bernyawa jugak.

setelah di google-google oleh aku rupanya instagram ni ialah aplikasi kamera yang menyediakan macam-mcam efek gambar yang menarik. oh ye? habis tu apa guna download photoscape dan photoshop segala tu? kan sama aje bendanya. instagram ni jugak lebih bercirikan perkongsian gambar. oh, patutlah semua nak ada benda ni. nak share gambar rupanya. konon cantik ler tu.

perasaan aku setelah mengetahui kegunaan instagram ni. tak berminat. dekat facebook pun aku tak letak gambar. korang nak ada suka lah. aku dah ada photoscape dan photoshop. boleh aje edit gambar dekat situ. share? tak perlu kot. aku sedar diri.

p/s: nak ada boleh. tapi tak perlulah nak tayang aurat segala. ingat bila dah mati. siapa nak tolong padamkan gambar ko tu.


No comments: